Nejsme zřejmě jediní, co mají špatné zkušenosti ze zedníkem Ivanem Bakem

28.12.2022 22:53

Bystrý čtenář našich stránek nám přeposlal článek, který řešila společnost "Vašestížnosti.cz." Ukázalo se, že nejsme jediní, co mají špatné zkušenosti s některými řemeslníky. Přístup zedníka Ivana Baka byl už před šesti lety v něčem  nápadně podobný tomu, jak jsme to popisovali v předchozím článku. Jde jen o pouhou náhodu ?

Obsah stížnosti proti Ivanu Bakovi

Těsně před dokončením rekonstrukce bytového jádra (17.6.2016) jsem osobně panu Bakovi, reklamoval stav obkladů, kde jsem poukázal na 10 poškozených obkladů a 5 obkladů špatně říznutých. Pan Bako mě nechal zakoupit náhradní obklady a přislíbil, že výměnu provede do konce následujícího týdne (do 24.6.2016).
Bohužel od Té chvíle pan Bako postupně přestal komunikovat, neodpovídá na telefonáty, nereaguje na SMS správy. Stav obložení mám náležité zdokumentován, stejně jako email, který jsem mu zaslal s reklamací. Poslední komunikaci z jeho strany bylo zaslání vyjádření na recenzi na www.nejremeslnici.cz, kde se ovšem k reklamaci stavu obložení nevyjadřuje.

Do současné chvíle nemám od pana Baka jakékoliv vyjádření ke stavu obložení.

 

Jan Bešina

 
 

Produkt

Obložení koupelny

 

 

Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že ze strany pana Baka není zájem provést nápravu a nejeví zájem o domluvu (nezvedá telefon, nedopovídá na sms zprávy) požaduji vrácení částky, kterou jsem na obložení zaplatil. tj. 10200 Kč.

 

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode